Tuesday, May 08, 2007

Vuxenpoang..; "grown up points"

gjorde vuxentestet efter att jag blivit inspirerad av en annan bloggare.. Det har e resultatet:
Din vuxenpoäng är: 14.1
Din ålder borde vara 25.8 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

"Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng, kanske köpa en ny bil eller köpa bostadsrätt"

sorry non swedish speaking/reading people.. the text was too long to translate! basically its just saying that I got the points that is in line with my age..

Gora testet? www.vuxenpoang.com det e adressen!

4 comments:

Life of adam said...

Fan Jimmy, Jag fick 28,1 år. Är ju äldre än du är nu. Borde börja dricka öl och ge bort krukväxterna till grannen stod det också. Vet inte hur ja ska tolka detta. Men då är vi ju jänmgammla i alla fall.

Anonymous said...

Hej! har oxå gjort vuxen testet nu. Enligt dom är jag 25.8 år så det stämmer ju ganska bra. och jag samlade ihop hela 14.1 poäng

Men jag fick inte glömma att samla flera vuxen poäng med tiden.

Kramar Pernilla

Unknown said...

SHIT, JAg ÄR KNÄCKT.. fick på nåt vis ihop 17.5 poäng och ålder 32.1...hur fan gick det till.. måste skärpa mig...det står att jag borde åka till hultsfred (festivalen inte staden...) Fan, nu känner jag mig rutten och gammal haha

Life of adam said...

Fan Maria, 32 år!! Inte illa, Tur att du är klar med studierna i alla fall.